Over ons

Wat wij doen?


Wij ontwikkelen, fabriceren, verhuren én verkopen marketing gerelateerde foto-entertainment. Met andere woorden: wij verkopen en verhuren photobooths :)


Het team


Met dit kleine, voornamelijk jonge*, team zetten wij ons dagelijks in om de beste fotomarketing oplossingen te realiseren en te leveren.


*Behalve Kees, hij is op de eerste dag van zijn pensioen bij #Drostbooth komen werken. Inmiddels heeft hij geen hobby's meer en werkt hij harder dan ooit tevoren.


Jos
Directeur
Matthijs
Teamleider Verhuur
Yoverth
Vormgeving en Chauffeur
Kees
Planner en Chauffeur
Pim
Chauffeur
Pepijn
Chauffeur
Amy
Vormgeving en Social media

Hoe het begon.

 

In 2011 kwam ik op een bruiloft voor het eerst in aanraking met een photobooth. Een fantastisch concept, maar met in mijn ogen veel ruimte voor verbetering. Een bevriende meubelmaker heeft mijn eerste photobooth 'in elkaar getimmerd' en #Drostbooth was geboren.


Hierna is het heel erg snel gegaan:

2011: Oprichting Drostbooth, eerste photobooth in bedrijf

2012: Ontslag genomen, Full-time werken aan #Drostbooth

2013: Uitbreiding met steigerhouten en vintage variant

2014: Ontwikkeling compacte fotozuilen

2015: Introductie niet tevreden, geld terug garantie

2016: Meer photobooths

2017: Specialisatie in business to business fotomarketing oplossingen

2018: Start ontwikkeling en verkoop maatwerk photobooths

2019 - 1: Als eerst in Europa verhuren wij een autonome photobooth robot

2019 - 2: Uitrol verkoop en operational lease van (spiegel) photobooths

2020: Verdere uitbreiding van verkoop en lease activiteiten

...

2025: Europese marktleider op het gebied van verkoop en verhuur van photobooth oplossingen.


Wat kunnen wij vandaag voor jou betekenen?


Jos Drost

Directeur